Hulp bij inloggen in Loenen App


Ga naar het inlogscherm in de Loenen App en kies voor “Wachtwoord vergeten?” Het systeem stuurt je dan automatisch een wachtwoord reset mail. De link in deze mail is vanuit veiligheidsoverwegingen 24 uur geldig, ga er dus meteen mee aan de slag en houd je lidnummer bij de hand.


Mail niet ontvangen?

  • Check dan je spam of ongewenste mail
  • Heb je hier goed gezocht en de mail niet gevonden, dan is de kans groot dat je ooit een ander emailadres aan ons hebt doorgegeven. Hier stuurt het systeem dan de reset mail naartoe. Geef je correcte emailadres door aan de ledenadministratie. Probeer daarna opnieuw.


Een andere reden waarom je niet meer in de Loenen App komt kan zijn dat je als ouder een rol (zoals coach of teambegeleider) bij het team van je kind had. Als je die rol niet meer vervult, vervalt ook je eigen account en kan je net als alle andere ouders inloggen met het account van je kind. Vervul je nog wel een rol bij het team van je kind, neem dan contact op met de betreffende lijncoördinator. Die zorgt dan dat de rol weer wordt toegekend

Tip:

Sla je lidnummer op een handige plek op. Je hebt deze nodig als je een keer opnieuw in de Loenen App moet inloggen.